Stockholm.

Publicerad 2010-07-08 20:58:23 i Allmänt

Åh så trevligt vi hade det i huvudstaden. Höjdare var Gamla stan, helt klart. Jättemysigt att knalla runt där i lite butiker och äta glass. Tyckte det var jätteskoj att gå runt inne på någon saluhall också, minns ej vilken. Trodde inte något sånt skulle passa kräsna mig, men det var riktigt mysigt! Något som inte intresserade mig så värst var väl kanske tekniska museet (fast de hade ett mysigt fik där ute iallafall), men Patrik tyckte det var skoj, och det är bra! Det är så skönt att sova i hotellsäng! Man vaknar alltid tidigt, helt utvilad. Det är magiskt.


Tråkigt förståss att kameran alltid lyckas glömmas bort, men lite kort finns iallafall.
 
                                                                        
            
     
 
Nu vet jag iallafall hur det känns med svullna fötter. Fick köpa mig ett par toffelsandaler i stl. 40 och inte ens dem fick jag på mig när fötterna väl börjat svälla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela