l ö r d a g

Publicerad 2010-07-24 10:50:27 i Allmänt

Jag har sovit som en prinsessa inatt! I renbäddad säng.

Jag har inte vaknat kissnödig, inte vaknat med sendrag, inte blivit väckt av en vild bebis och inte vaknat svettig. underbart!



Det gick att vända på bebis .. Det gjorde ont som tusan, men jag är glad att jag gjorde det. Han verkade inte vara allt för nöjd med det nya läget, men nu börjar han vänja sig tror jag. Känns roligt att känna de små fossingarna över naveln för engångsskull :) ska tillbaka nästa torsdag och se så att han ligger kvar åt rätt håll.

ååh snart är skrutten här! :)

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2010-07-24 14:48:09

Ja, kan tänka mig att han protesterade - han måste ju få blodstopp i huvudet stackarn! Men, det gör väl att han förhoppningsvis hittar ut snart =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela