jädrar ..

Publicerad 2010-07-20 15:47:19 i Allmänt

Huvud upp & rumpa ner.
Typsikt.

Doktorn som gjorde ultraljudet pratade superkass svenska, och det är samma läkare som skall utföra vändningsförsöket på torsdag, skit också. Han är säkert bra och så, men tråkigt att inte förstå varandra. Vet inte vad jag tycker om det hela med vändningen riktigt, blandade känslor. Jag tror att det kommer att göra ont. Har läst lite om det och alla tycker såklart olika. Vissa har bra erfarenheter och andra dåliga erfarenheter.

Nervöst, men jag hoppas att det går bra.

Kommentarer

Postat av: Pilli

Publicerad 2010-07-20 17:12:34

varför ska man alltid få doktorer som är kassa på svenska? jag hatar det för man kan aldrig förmedla precis vad man vill. dom fattar liksom inte och man fattar inte vad dom menar! Jag hade också en svenskkass doktor i KGA när jag var där på kontroll....finsk eller nått. Hoppas det går bra iallafall! =)

Postat av: Ann-Sofie

Publicerad 2010-07-20 17:38:32

Lycka till:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-20 20:25:22

Jag håller tummarna för att det går bra!!! Kram på dig!

Postat av: ciss

Publicerad 2010-07-21 11:04:51

Tack så mycket! =) Skulle gissa på att den här var holländsk eller något liknande. Men det går nog bra! Lillen kanske till och med har vänt sig rätt tills imorgon ..

Postat av: Alexsandra- 3-barnsmamma

Publicerad 2010-07-21 12:53:54

hoppas de går prima, våran tös låg i säte men valde att inte göre vändnings försöket!

Postat av: jessica

Publicerad 2010-07-22 10:45:48

hopaas det gick bra idag.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela