gorbys

Publicerad 2010-07-21 17:13:50 i Allmänt

Idag är jag bara sugen på gorbys. Noll aptit, förutom suget efter gorbys piroger. Har dock petat i mig lite vattenmelon, det går alltid ner! Vet inte om jag tappat bort aptiten pga att jag är nervös för imorgon men det går säkert bra. Har kanske pluggat på lite för mycket genom google också. Att man aldrig kan låta bli. Fast det beror väl kanske på läkarens brist på svenska .. Verkar som att många väljer att inte ens prova vända på bebisen, men prova kan väl inte skada? Känns det inte bra så slutar de ju .. 

Väntar på Patrik, han har skruvat med fyrhjulingen hela dagen men sa att han skulle följa med mig till ica. Jag roar mig med hells kitchen sålänge. Senare ska jag nog kanske packa bbväskan också, eller iallafall halva. Svårt att veta vad man ska ta med sig tycker jag, och alla säger olika. Men det är väl klart, alla är ju olika.

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2010-07-22 20:04:17

Och allt gick ju bara finfint gumman, du var så duktig. jag var dock sämre stöd och somnade(!) när cissi låg och var orolig. Men jag var oxå djävulskt trött då jag sovit dåligt med min ögoninfektion =)



Love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela