attans ..

Publicerad 2010-07-08 21:11:37 i Allmänt

Jag har sådan otur.

Missade min mvc-tid för att vi var i stockholm och skulle ringa dit idag för att få en ny tid. Men de hade stängt både idag & imorgon så jag kommer ju inte få komma dit förrens absolut tidigast måndag. Tusan också, jag vill ju mäta, väga & lyssna! För nu går det undan. En magbild skall jag lyckas få till ikväll tänkte jag iallafall! Det var ett tag sen nu .. igen. Men Patrik fick sticka iväg en sväng till jobbet så får bli när han kommer hem och kan hjälpa till. 

Det lever rövare som bara den i magen! Undrar vad plutten pysslar med egentligen ♥
Igår var vi och gosade med sötaste Lillie igen. Våran plutt sparkar och puttar på henne, men hon märker ingenting :) Cirkus 33 dagar innan de får ses! Om lilla hjärtat inte bestämmer sig för att titta ut tidigare, men det tror jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela