torsdag

Publicerad 2010-01-21 10:45:56 i Allmänt

tänk att det alltid lyckas bli denna skittorsdag varje vecka?! ;)

Har placerat mig i soffan med en kopp favorit te från misao, kashmir. Det är ett jäkla liv här, de är här och borrar bergvärme idag. Dock var jag inställd på att det skulle låta mer, så det är inte så farligt ändå. Snart ska jag fixa i ordning lite mackor och ett par frukter, det får duga som lunch. Inte så sugen på något avancerat idag. 

Har hittat en så gullig liten nätshop som jag vill dela med mig av, om ni inte redan visste om den. presenteriet. Har hittat många söta saker jag skulle kunna tänka mig att klicka hem.

Den här struten från Åre Chokladfabrik fick följa med även om den var lite dyr. Misstänker att Patrik inte skulle förstå att jag ville ha den så köpte den åt mig själv istället :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela