tjugonionde januari.

Publicerad 2010-01-29 13:50:19 i Allmänt

Jag har överlevt dagen. Yey! Jag har varit i Filipstad och gått den såkallade "Riskettan". Så nu har jag iallafall en början till körkortet, hem följde också massa böcker och test med. Så nu jädrar anamma.

Mitt i allt elände vill jag faktiskt hylla Statoil. Åkte in till Filipstad imorse med Sabinas mamma, och kom dit en timme innan jag behövde. Så jag gick bort till Statoil, köpte mig en tidning och en frukostmacka och satt där, och trivdes! Och innan jag åkte hem så gick jag in och köpte med mig en favoritsallad och en dricka. De har fina & fräscha menyer, man blir ju hungrig när man går in där! De är bara bra helt enkelt!

Snälla svärmor Eva hämtade mig när jag var klar. Hon är underbart snäll!
Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna till jobbet. Ikväll är det Lets Dance! :)

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2010-02-01 16:36:11

Hurra! Lycka till med körkortsövandet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela