tisdag.

Publicerad 2010-01-19 12:52:03 i Allmänt

Satte mig precis ner. Har sprungit runt och snabbstädat för att Frida & Jessica kommer strax. Och Zandra har varit här, men hon kom tidigare än jag trodde så hann inte städa men det gör nog inte henne något. Trevligt att ha vänner här faktiskt, det var riktigt längesen nu ju!

Imorse var jag uppe jättetidigt, kl. 0500! Vaknade av att Patrik var uppe och gick, och då hörde jag att katten skrapade i hallen och jag frågade Patrik varför. Kissen hade spytt så jag var uppe och tog bort det och kissade. Sen låg jag bara och vred och vände på mig, sängen var ju skön, men tänkte att lika bra att gå upp när man ändå är pigg, för somnar jag om är jag garanterat inte lika pigg nästa gång jag vaknar. Skulle ju ändå upp halv sju och iväg och städa banken, så det passade bra :]

Såg precis något jag måste göra, hej!


Milo & Kapten i höstas. Mysigt med höst! Men längtar nog mer till sommaren nu.

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-02-03 23:13:36

OERHÖRT snygga kissungar ;P

Postat av: Lina

Publicerad 2010-02-05 11:06:02

gullig bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela