lista, jag som inte skulle ..

Publicerad 2010-01-11 20:54:12 i Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Thailand.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inget sådant.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Sahra & Albin och Helena. 
4. Dog någon som stod dig nära? Ne ..
5. Vilka länder besökte du? Thailand och Danmark. 
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Nä, inte som jag kan komma på .. 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Min födelsedag och andra datum i December.
8. Vad var din största framgång 2009? Ingen större framgång.
9. Största misstaget? Inget märkvärdigt. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit jätteförkyld, annars inget.
11. Bästa köpet? Huset & Tvättmaskinen & min kamera.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Cigaretter skulle jag tro. Men aldrig mer!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Husetköpet och att få jobba i Kumla en månad igen. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? en hel del.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det var nog ganska samma. Även om vissa saker kanske var bättre förut. Men finns saker som är bättre nu också!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Inget speciellt. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget speciellt. 
18. Hur tillbringar du julen? Hos Patriks syster i Lidköping. 
19. Blev du kär i år? Det var jag ju redan.
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives & Halv åtta hos mig.
21. Bästa boken du läste i år? Magdalena Graafs - Det skall bli ett sant nöje att döda dig.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Halsband och Armband & annat.
25. Något du önskade dig och inte fick när du fyllde år? Skulle väl vara den där miljonen då. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Bakade, stressade & bjöd på fika.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? nej, inte vad jag kan komma på.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som den brukar vara.
29. Vad fick dig att må bra? Patrik!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson eller snarare Edward Cullen :D 
31. Vad saknade du? KumlaSanna och de andra. Mitt gamla jobb och hela Kumla i sig.
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade nog inte sån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela