Här är mitt 2009.

Publicerad 2010-01-04 10:48:22 i Allmänt



Året började med att jag och Patrik flyttade in i lägenheten i Hällefors.
januari - vi åkte massa fyrhjuling.
vi grillade korv i - februari.
och det kom massor med snö!
sen drog vi till THAILAND!


april - jag åkte tillbaka till Kumla och jobbade en månad.
och gick på utflykt med bror med familj.

Maj - jag kom hem från Kumla, och vi grillade massa!
Juni - badade och åt jordgubbar.
Juli - Skaffade katt, gick på herrgårdsrock, åkte till Danmark och åkte fyrhjuling.
augusti - Patrik hoppade fallskärm så jag passade på att mysa innan.
september - vi flyttade till huset och var hos Cecilia i Göteborg och bodde på hotell när hon fyllde 30.

Patrik somnade.
jag och sabina var ute med kissarna.
oktober - renoverade sovrummet, svärfar hjälpte till.
November och December får komma i ett annat inlägg för jag hittar inte sladden till kameran.

Kommentarer

Postat av: Zandra Eriksson

Publicerad 2010-01-04 17:09:20

Åh, vilket mysigt inlägg! Äntligen!

Önskar Er ett helt fantastiskt 2010!

Antar att det kommer bli minst lika händelserikt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela