tjugoandra februari.

Publicerad 2010-02-22 20:42:38 i Allmänt

God kväll.

Nu är jag hemma i soffan efter två nätter hos svärföräldrarna. Det är trevligt att bli bortskämd men alltid skönt att komma hem. Vi har inte kunnat vara hemma för det har varit tvärstopp i våra avlopp men idag så har slamsugaren varit här så nu är det ordnat. Hörde rykten om att de varit här ett par gånger förut och då har kommunen betalat så antar att det inte är något vi orsakat och håller tummarna för att vi slipper en räkning :).

Idag så har jag/vi:
- Fikat jättegoda bullar hos Zandra.
- Druckit kaffe med Sandra.
- Haft körlektion.
- Beställt barnvagn. (väldigt tidigt, men bästa pris just nu!)
- Ätit kycklingrulle med Patrik innan han stack tillbaka till jobbet.
- Och städat banken.

Nu tänkte jag att jag skulle titta på dagens halv åtta hos mig avsnitt och sen sätta på familjen annorlunda och kanske fukta bort den fula rosa borden här i vardagsrummet om jag orkar.

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela