sextonde februari.

Publicerad 2010-02-16 16:09:18 i Allmänt

Jag har fikat med Fridan. Ätit massa kakor och annat gott! :) Och känt och klämt på vagn, lutar åt en sådan .. Suger mer än gärna i mig all information om det här då jag inte är ett proffs direkt ;).

Igår hade jag min första körlektion, och kors i taket det gick ju hur bra som helst! Visst hade Patrik lite att anmärka på, men med tanke på vad jag hade sett framför mig (typ, blinka åt fel håll, köra på någon och annat tokigt) så är jag mer än nöjd! Saker jag är väldigt dålig på annars fick jag beröm för att jag gjorde så bra, chockerande :p.

I söndags - alla hjärtans dag så kollade vi på en film på förmiddagen och Patrik fick sin bok jag köpt åt honom (gav mig på något nytt och köpte en scifi) och han säger att den verkar bra! Sen jobbade jag några timmar och efter det åt vi mat hos mamma. Jag nästan rullade därifrån.

I lördags så var vi ut en sväng på svenska rallyt. Dock frös jag som vanligt efter 15 minuter och satt med snoken i brasan och åt korv typ hela tiden vi var ute. Slocknade direkt i soffan när vi kom hem. Kämpade att hålla mig vaken mellan 21 och 22 efter mat på viking och chips. 




Det är väldigt svårt att få campingstolar och trebenta pallar att stå ordentligt 
på ett sluttande kalhygge. Men vi lyckades till slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela