GAH, det är snö överallt!

Publicerad 2010-02-03 20:10:55 i Allmänt

Jag har precis tittar klart på halv åtta hos mig. Huvudvärken biter sig fast, men det skiter jag i. Har haft ont i huvudet hela dagen till och från, blä. Patrik jobbar över idag, det var längesen jag var själv typ såhär en hel dag. Förut när vi bodde i lägenheten jobbade han nästan alltid över eller ja, jobbade em. Jag har roat mig med att titta på tv, skottat snö, ätit pyttipanna och bakat äppelkaka.

Jädrans vad snö det är. Ångrade mig som tusan när jag kom ut att jag inte gått ut tidigare. blev nästan gråtfärdig när jag insåg hur mycket snö det var. Även fast jag hade stövlar upp till knäna så fick jag snö i stövlarna, GALET! 

Äppelkakan blev jättemumsig! Den hade kunnat stått inne en liten stund till dock, men det är inte hela världen. Invigde en av formarna jag fick i julklapp, fungerade finemang. Synd att Patrik inte tycker om äppelkaka, men smaka får han allt göra ändå :).

Tror jag ska gå ut och försöka mig på att skotta lite uppfart innan Patrik kommer hem, så han slipper, iallafall lite. Det är tanken som räknas, eller huur?


Det har blåst eller (snöat)? upp jordens kulle på altanen. GALET!
Detta gjorde mig gråtfärdig. Tror jag skottade mer gräsmatta än gång. Hittade den inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela