tredje december

Publicerad 2010-12-03 20:54:12 i Allmänt

Det brukar ju i vanliga fall vara bebisen som håller en vaken. M e n inatt var det katten! Först krafsade han på garderoben så jag gick upp och skulle släppa ut honom, men han skulle inte ut. Då gick jag och la mig igen. Nästa gång skulle han ha mat. Sen vatten, sen skulle han ut. Jag var uppe minst fyra gånger! Gah. Alvin vaknade bara EN gång och ville ha mat kl. 0300.
Förresten sover Alvin mycket bättre igen! Vet inte om det kan bero på att vi bytt ersättning från sempers till NAN eller att vi lagt honom på mage igen. Men jag tror mer att det är för att han ligger på mage. Han brukar sova mellan 1930 & 0600 nu igen. Men även om han inte sover bättre av NAN så spyr han iallafall mindre och den känns "lättare".
Igår var vi på föräldragrupp igen, kul att ses sådär ibland. Nästa vecka ska vi ses här!
____
Idag har Patrik varit hemma. Det tycker Alvin är jätteroligt! Jag med såklart .. Vi tog oss en promenad ner på byn och skickade iväg & hämtade paket, kollade nicklas och träffade roligt folk att prata lite med :) Ikväll har vi ätit g o d mat och nu är Erik & Carro här och kollar på idol. Jag ska strax skutta in i duschen och skölja ut hårfärgen jag har i håret. nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela