saffranskaka

Publicerad 2010-12-06 14:29:39 i Allmänt

Idag har jag lyckats med saffrankakan! Haha, jag provade ett annat recept. Det som finns här -> matplatsen.
Jag bakade den tills imorgon när jag får damerna & bebisarna från föräldragruppen på besök. Men nu var jag ju tvungen att smaka så jag hoppas den räcker, och att den håller sig färsk och inte blir torr! Under tiden jag bakade studsade Alvin i hoppgungan, så nöjd så =). Nu tog han sig en eftermiddagslur så jag passade på att duscha och smakar kakan med en kaffekopp. Ett under att han satt så länge i gungan utan att somna eftersom att han badade innan (han blir ju så trött av att bada) men han somnade sen med mat i munnen istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela