förkyld liten .

Publicerad 2010-12-08 13:38:40 i Allmänt

Blä, Alvin sover skit dåligt både dag & natt. Största orsaken är att han är så täppt i näsan och varken droppar eller sugen löser det helt, stackars liten .. Det blev mycket värre igårkväll. Äter dåligt gör han också. Vi sov ungefär en och en halv timme på fm precis när mamma ville komma och hälsa på, så henne missade vi. Tråkigt.

Alvin somnade nyss mitt i maten så nu ligger han på mig. Tänkte jag skulle klicka hem lite grönt te och när han vaknat ska vi prova hans nya fleece overall som jag hittade i brevlådan idag =) Jättefin var den, hoppas att den passar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-08 21:26:20

Stackars liten :( Tråkigt att det inte löser allt på honom :( Mollie har varit lite täppt av o till i 2 veckor nu men sugen funkar iaf för oss. Hoppas han blir bättre snart! Inge kul med sjuka små

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela