dårar

Publicerad 2010-12-07 08:11:10 i Allmänt

Jag stör mig så fruktansvärt på dessa människor som kör förbi på Svängstavägen alldeles för fort! + att det är halt. De korsar en väg som barnen tar till skolan utan att knappt trycka på bromsen. Det är ju ett under att inget hänt. Jag tror att många av dem hämtar och lämnar på dagiset också. Hur tänker dem?? Är de sena eller?? Skitsamma.

jaja ..

Jag har försökt söva Alvin så att han ska vara vaken tills de andra bebisarna kommer, men han sover väl då istället, hehe. Han borde dock vara trött med tanke på att han typ varit vaken sen 0300, iallafall så är mamman trött ..

Dags att sätta fart innan hans minilur är slut!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-12-07 08:24:44

jag håller med dig! det är vansinnigt hur de kör däruppe!

Postat av: Carro Kumla

Publicerad 2010-12-08 18:18:54

Hej hej!!



Jobbigt att lillen e sjuk :( Här har vi oxå haft sjukstugan, lowis va sjuk förra veckan i halsfluss och nu e d min tur :(



Tänkte på d du skrev om fartdårar vid dagis och skola.. d sjuka e ju att d oftast e föräldrar som kör för fort. sena till jobbet eller stressade från jobbet..

polisen har stått utanför lowis dagis några gånger och 2 föräldrar har blivit av med körkortet och flera har fått böter.

helt sjukt att man inte e mer rädd om barnen..



Krya på er! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela