tredje augusti ..

Publicerad 2010-08-03 19:56:39 i Allmänt

.. och S E X dagar kvar till beräknat datum!

Det ska bli så otroligt spännande, men samtidigt kan jag inte låta bli att vara livrädd för smärtan! Jag vet att jag kommer tycka att det är värt det, men det är ändå läskigt. Hoppas det sätter igång när jag minst anar det :D


Patrik♥ & jag tog nyss en promenad till ica, det går inte fort för mig men det var skönt! Ville till och med gå mer när vi kom hem så packade in varorna i kylen och tog en vända runt kvarteret också. Patrik blev lite rastlös på slutet och tyckte att jag gick lite väl sakta. Haha, han skulle bara veta :)

Får inte så mycket gjort nuförtiden, men jag har iallafall packat lite väska idag, bytt bilder i våra ramar och städat in alla mina kläder i garderoben eftersom de tycks trivas bättre utanför garderoben ;)

Har tagit kort på magen, men tycker mest att jag ser ut som en val typ. Får se om det kommer upp några! 
Nu ska jag mysa med katten och strax ska jag fixa ett glas cola med is och citron.

nattis.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-08-03 20:26:58

Ååh spännande! Har ni bestämt namn än? :)

Postat av: ciss

Publicerad 2010-08-03 22:20:39

Namn är inte bestämt, men vi har lite olika alternativ, vi får väl se vad det ser ut som :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela