skrutt ..

Publicerad 2010-08-03 23:01:42 i Allmänt

Det sägs att bebisar skall röra sig mindre ju närmare man kommer förlossningen pga platsbrist. Men våran skrutt rör sig bara mer & mer, och verkar bara få mer & mer plats. Det är först nu jag inte får sova ordentligt på nätterna.

Några erfarenheter? Är jag ensam om att ha en bebis som bara rör sig mer & mer? :)

Det är ju mysigt. Dock gör vissa rörelser jätteont och jag blir nervös över att skrutten är påväg att vända på sig igen. Jobbigt detta! Men han b o r d e ligga kvar där han ligger. Kände mig lugn efter igår när bm sa att han låg åt rätt håll och trodde det skulle hålla i sig, men börjar redan tveka! GAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela