kvavt

Publicerad 2010-08-13 14:09:41 i Allmänt

Om det inte vore för alla super irriterande flugor så skulle jag öppna någon dörr innan jag storknar. Det måste vara invasion! Och kommer alltid på mig själv med att ha dörren öppen lite för länge när jag kommer hem. GAH.

Ingen bebis. Inga känningar, ingenting. 
Känner på mig att han kommer stanna tills någon tvingar ut honom därifrån. 

Hade vissa aningar om att han kanske skulle titta ut idag bara för att det är fredag och den trettonde, men så verkar inte vara fallet. 

Jag har duschat katten. Han var jätteduktig. 
Han hade en stor fågel att så snällt visa upp igårkväll,
och vill inte att han skall råka lägga sig i spjälsängen eller nåt när han käkat fågel.

Nu skall jag fortsätta med städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela