tristess

Publicerad 2010-04-23 22:19:13 i Allmänt

Håller på att dö av tristess. Har i princip bott i sängen hela dagen men värk i hela fejjan. Men just, det var ju bara lite graviditetssnuva .. Jag kan nog nästan klistra upp något på väggen med mitt snor. Trött på skiten! Det enda vettiga jag gjort är väl att ha slängt ihop en snabb kycklingsallad till karlarna som grävt här ute. Vill så gärna göra någonting men jag orkar verkligen inte. Helt ensam har jag varit också och inte lyckades jag locka in Patrik till att se på en film. Funderar på att slå på wallander ändå, utan honom :)

Lillskiten säger bestämt ifrån och tycker inte alls att det är kul när jag har datorn på magen, den tycker väl kanske att den har det nog trångt ändå ..

Träffade Zandra en snabbis imorse. Kul att träffa dig! Det var riktigt längesen nu.
Men vi ses till veckan! 

Nej, nu har jag gnällt nog. Film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela