trettonde april.

Publicerad 2010-04-13 14:18:19 i Allmänt

Och fortfarande lika förkyld.

Det är galet. 

Jag vill så gärna sitta ute i sköna solen, men det blir alldeles för varmt och jag känner mig bara mer sjuk :( Har försökt gjort lite vettiga saker inomhus istället, men det går saaakta. Hoppas att det här går över snart! Köpte hostmedicin till den förbannade hostan igår, hoppas den hjälper för engångsskull! Jag vill känna smak igen! Mina smaklökar är helt stendöda och jag är sugen på precis allt. Rätt meningslöst att äta något då ;p

Jag är sugen på pizza, grillat, lösgodis, chips & dipp och glass!
Patrik sa att mina halstabletter är jättegoda iallafall. vilken tur! ;D




Måste ta kort på magen också. Jag slarvar!

Nu ska jag sitta här en stund, sen ska laga köttfärssås till Patrik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela