sjätte april.

Publicerad 2010-04-06 12:23:47 i Allmänt

Det har varit en lååång helg. Dock skrämmer det mig att jag knappt kommer ihåg vad vi gjort. 

Patrik har visserligen varit på taket på mossvägen hela helgen. 
I fredags fyllde Frida år och bjöd på massa smaskens fika :) Hoppas du hade en bra dag sen vännen!

På lördagen så hade Elin hittat till Hällefors (sooom jag saknat henne) så hon följde med mig ner och köpte öl till Patrik sen köpte vi med oss fika hem och mös nästan hela dagen, både här och på wigelievägen :) Sen var det påskmiddag på mossvägen och på söndagen jobbade jag nästan hela dagen. Igår så städade jag och Patrik lite på gården och åt pizza till lunch innan Marina & robert åkte hem till Lidköping igen. På kvällen åt vi mat hos mamma och fick varsitt påskägg. Mamma kan man lita på ;).

 
Fika hos Fridan.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela