måndag

Publicerad 2010-04-26 12:48:06 i Allmänt

Jag har så otroligt mycket att göra. Tiden går så fort!

Jag har tagit en liten lunchpaus i mitt städande, tvättande, pluggande. Ibland kan det vara ganska skönt att städa, men jag skulle hellre vilja baka (mmm, kärleksmums), träffa vänner, äta glass, eller göra något annat roligt. Men det får jag göra tids nog! 

Våran gård ser rent ut sagt förjävlig ut. Jag visste att det skulle vara illa. Men hade svårt att föreställa mig detta. Men det blir nog också bra sen! 

Medans Patrik har varit ute och slitit på gården har Christer varit här och dragit upp ett par tapetvåder. Vad skulle vi göra utan honom? Haha, jag är evigt tacksam! Så nu händer det något inne i vardagsrummet också. 

Nej nu måste jag nog fortsätta. Får inte komma av mig!




Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2010-04-29 12:13:19

Pappa är en klippa, vet inte vad vi gjort utan honom :)

Hellre tapetklistrande än grundgrävande skulle jag tycka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela