snabbt inlägg

Publicerad 2009-09-08 12:57:23 i Allmänt

oj vad jag är dålig på att uppdatera! iofs inget ovanligt.

Jag har städat morgon idag, skönt att vara uppe tidigt faktiskt! Skulle vara bättre om det skulle vara så varje morgon. Har nyss färgat håret, eller iallafall utväxten. Även om jag gick upp tidigt har jag inte hunnit speciellt mycket, har väl segat mig istället. Tänkte att jag skulle ta en kaffe hos Zandra, men får se om jag hinner! Tänkte slänga in ett inlägg innan jag klistrar på mig ett ansikte :)

Min brorson fyller åtta år idag! Tiden går så sjuukt fort! Vart tar tiden vägen ..

och över till något helt annat,
OK har spärrat min älskade webradio!! Jag har provat alla som finns men de har spärrat varenda en. GAH.
nrj, rix fm, mix megapol, SR, radioseven, bandit. Visserligen går väl många på samma, men ändå.
Säkerhetsrisk? näe. Störningsrisk? njäääe. Fara för företaget? NÄE.

Det är deprimerande att jobba utan musik, ibland är det jäättelugnt och då skall jag vara där helt ensam med tystnaden. Tack för den!

jaja. Nog om det! nu är det dags för ansiktet ;)

PUSS


oooh, saknar mitt röda hår!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-12 10:57:22

Fan cissi vad snyggt! blir ju avis! :D

btw länkade dej! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela