sista september.

Publicerad 2009-09-30 13:03:40 i Allmänt

hallo

Vi har flyttat in i huset nu, eller i söndags till och med. Och det känns redan som ett hem faktiskt. men jag har svinhosta som kan dra åt skogen och ont i kroppen, men jag är glad att jag hann plocka ordning på det mesta innan! :) Så nu ägnar jag min tid åt att kolla på webtv istället. Idag har jag hunnit med Sveriges fulaste hem och ser på Idol nu. Och igår kollade jag ikapp svenska hollywood fruar och ensam mamma söker. Sjukt vad mycket man missar på några dagar utan tv och dator, hehe.

När Patrik kommer hem från jobbet så har han med sig en ny tvättmaskin, eller kanske inte med sig, men vi skall hämta en iallafall. skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela