hej

Publicerad 2009-09-14 19:29:21 i Allmänt

ja hej.

Ännu en dag närmare flytten. Hade jag vetat exakt vilket datum vi flyttar hade jag nog haft nedräkning :) (inte för eran skull, utan mer för min, tror det intresserar mig mer än er). Har nyss vräkt i mig pyttipanna och rööödbetor, jag var hungrig som en varg, hehe.

Vi var i Göteborg i helgen. Åt god mat och var på fest hos Cecilia som fyllde 30. Det var faktiskt kul! Trodde det skulle kännas lite konstigt med  tanke på att det flesta var cirkus tio år äldre än mig, men jag hade jättekul! Tack så mycket Cecilia!

Mindre roligt var det ju att komma hem och upptäcka inbrott, inte hos oss, men ändå så fruktansvärt. Förstår mig inte på folk som kan bryta sig in hos någon och riva runt i deras grejer, fyfan alltså. Jag kan bara föreställa mig känslan. USCH! jag blir så förbannad. Pengar visst, det kan man få ut på försäkringen men vissa saker går inte att köpa för pengar. Saker som ligger nära hjärtat och som gått i arv tex. .. 

Skrev ett CV för ett par timmar sedan som jag tänkte gå ut och lämna imorgon.
Men först väntar tvätt.

Hämtade lilla kissen idag också. Saknat den lilla krabaten. Vi sov ju ändå två nätter utan honom även om vi var hemma. Inatt och natten innan vi åkte. Nu ligger han och sover så gott i en av flyttkartongerna, haha.

Skall se en film med hjärtat nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela