första september

Publicerad 2009-09-01 22:45:48 i Allmänt

hjälp vad sakta blogg.se går, jaja min otur ..

Har tvättat sen klockan tre, till typ nyss. Vek precis klart tvätten, men gud så skönt att allt och då menar jag ALLT förutom några futtiga kökshanddukar är tvättat! Och lägenheten är städad. Nu är det bara jag som behöver en makeover, typ en dusch .. Men det tar vi imorgon. Innan jag började tvätta var jag och kissen iväg till jonas och gosade med lilla bebis! Ååh, vill också ha. Lägger upp bilder på wilma om en stund då jag hoppas det går lite fortare. Och gud så snäll Milo är mot småttingarna, stolt blir jag :)


skönt det skall bli med egen tvättmaskin i huset! Då man kan tvätta när man vill ..  
Och imorgon hade jag tänkt hinna betydligt mer än vad jag hann idag, jag SKA gå upp tidigt ..
.. Jag vill känna att jag hinner med såna saker man bara hinner med när man verkligen är uttråkad.
hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela