23 september

Publicerad 2009-09-23 13:28:54 i Allmänt

hej hallå

Fint väder idag, sköööönt! Man blir mer taggad till att göra tråkiga saker. Jag har städat lägenheten, men det känns så meningslöst, vi bor ju ändå i kartongland. Så hur mycket man än städar så ser det lika stökigt ut, men jag gjorde ett försök iallafall :) Jag har ringt veterinär och bokat vaccinering och kastrering, dock fick jag vänta till 20 oktober, men sen hade jag ju kunnat ringt någon annan också, men skitsamma. Bara att hoppas på att han inte börjar bete sig värre, hehe. Jag har hunnit fika en sväng med Sandra och Sara också, och packat FEM kartonger.

Flytten närmar sig så fooort! Men vill ändå börja köra bort grejerna nu. Så man ser vad man håller på med och vad som finns kvar att packa. Insåg hur otroligt mycket det faktiskt är att städa i köket. Jag har börjat städa ordentligt redan nu så att det går lättare sen. 

Nej, nu blir det strax jobbet. Otroligt spännande liv jag har den här veckan, haha. sorry :)
PUUUSS  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela