18 september

Publicerad 2009-09-18 13:23:01 i Allmänt

hej hallå

Guud så höstigt det är ute nu, luften är så friskt och färgerna är såå fina!

Har varit iväg och solat solarium idag med Sandra. Det är första gången jag solat solarium sen februari tror jag. Man blir ju lite avskräckt när man läser typ "25 % av de som solar solarium drabbas av hudcancer" men någon gång då och då kan ju inte vara så illa ändå. När jag bodde i Kumla hade inte jag och Sandra så mycket annat för oss än att sola. Vi solade nästan varannan dag, och oj vad brun man var. Kollade igenom gamla kort och kom på med att lite brum borde jag nog bli. och fräsch känner man sig såhär efteråt :)

Jag är ledig idag och imorgon. Eller ja, en städningen lär jag klämma in någon dag här i helgen (men dock inte på söndag). Så att jag kan vara ledig på måndag, det kan nog vara skönt då jag kör tio timmar på söndag.

Jag är typ pank. Jag förstår inte hur man lyckas. I Kumla hade jag alltid pengar över och du tjänade jag mindre? Fast Patrik försökte förklara att vi inte sparade några pengar då. Men jag tror fortfarande att jag slösar mer än vad jag gjorde då. Jag är hopplös :)



nu skall jag trycka i mig några smörgåsar. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela