16 september

Publicerad 2009-09-16 19:58:47 i Allmänt

Hoho. Idag kan det vara endast tio dagar kvar tills vi kan flytta in i huset, kuuuul!!

Dagarna blir så långa och bra när jag städar morgon nu förtiden. Lite stolt över mig själv att jag lyckas tvinga mig upp på morgnarna, för jag är absolut ingen morgonmänniska. Lika fruktansvärt är det faktiskt varje gång, men förhoppningsvis så vänjer man sig och varje dag sitter jag här nöjd över att jag faktiskt orkade gå upp :D

Idag har jag och kissen varit på och o druckit kaffe. Väldigt konstigt, jag vet. Jag får så dåligt samvete när han han sån sjuk energi och jag går och lämnar honom hemma, så han fick bli med helt enkelt. Cykelkorg är en riktig höjdare tycker han! Annars så har jag mest plockat och städat i lägenheten och lagade mat till Patrik när han kom hem från jobbet. Var en sväng till ica för en stund sen, glömde dock colan men det är väl inte hela världen.
___
Det blev absolut inte många bilder från helgen då batteriet i kameran dog. typiskt!
Men slänger in de som blev även om de kanske är tråkiga. Grimaserna är lite kul iallafall :)



födelsedagsbarnet var på humör ;p


hotellrummet var jättefint och sängen mycket bekväm :)


patrik somnade. men det hör ju inte till ovanligheterna. vi andra hade
kul ett tag till. hehe

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2009-09-21 20:37:32

Får man lägga ut sådana där bilder??? :)

Postat av: ciss

Publicerad 2009-09-22 21:52:04

klart man får :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela