090910

Publicerad 2009-09-10 09:26:44 i Allmänt

hoho

Jag är trööööööött. Det gick trögt att städa banken idag. Har nyss ringt Fastighetsanställdas A-kassa, och kors i taket, fick prata med en ganska trevlig människa. Jag hade faktiskt inte klantat mig så mycket som Patrik sa :) måste komplettera, och har kompletterat med fel papper bara. Det värsta är att avgiften får jag i en klump för typ tre månader. Inte bra när pengar behövs sparas till huset, men när det är klart kan man ju känna sig trygg iallafall.

Kanske så får vi flytta in i huset tidigare. Hoppas! Måste ha flyttkartonger. Någon som har??
Förstår inte att man kastar dem, någon gång behöver man ju dem igen.

Idag får det bli en städning i lägenheten sen får vi se. Börjar jobbet klockan tre iallafall.

hejs!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-09-10 09:37:32

Jag tror att vi har kvar några i källaren!! =) Hör av dig när du behöver dom =)

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-09-10 12:09:02

Jag har massor med flyttkartonger, men ni kanske inte vill dra med dem från Göteborg och upp?=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela