tisdag

Publicerad 2009-10-20 15:01:46 i Allmänt

hej!

Här hemma är det full rulle, med att fixa sovrummet. Den tid som blir över tänker jag inte riktigt på bloggen. Så det blir lite dött här ibland :} Men nu är tapeterna riva och lite spackel har jag fixat på väggarna.

Zandra har varit här på kaffe och det är så skoj när vännerna kommer! Suttit och myst och pratat ute på trappen.

Halv fyra kommer Patrik hem och då ska han köra ner mig och kissen till djuraffären där stackaren ska kastreras. Har försökt hålla honom inne idag annars får jag väl antagligen åka ner utan katt, hehe. TVÅ gånger har han smitit ut, men tur att han är lättlurad! :] När vi är klara där åker vi nog till färgaffären och hämtar våra tapeter och golv om det kommit. De måste tro att vi glömt bort att vi beställt där nere hos dem. Tror det var två veckor sen, men vi har inte haft tiiiiid nog. Hoppas det blir bra när det väl blir klart!!

funderar på lasagne idag?
och kanske en chipspåse till desperate?

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela