tisdag

Publicerad 2009-10-27 12:46:59 i Allmänt

hi

Sandra har varit här på kaffe. Hon åkte vid elva, så då satte jag igång med att städa sovrummet så att de kan lägga golvet ikväll. Det blev jättebra med tapeterna de satte upp igår! Har precis byggt ihop de åtta lådorna vi skall ha i garderoben. iiiiiiiiiih, det kommer bli så bra!  Har hunnit sopat trappen också och tänkte att jag skulle tvätta mina jackor, men en ullkappa får man tydligen inte tvätta alls? Attans ..

Tänkte att jag skulle baka saffransockerkaka, men insåg att jag inte har någon sockerkaksform, men då får det väl bli saffranmuffins istället då ;) Det är så skönt att vara uppe i tid. Man hinner göra massa roligare saker! Att man inte förstår det innan man gått upp ur sängen. Man vill ju bara ligga kvar när klockan ringer ..


Pappas lottonummer gav tyvärr ingen miljon, men det blev iallafall 23 kr, hehe :).

lådor.


smakprov

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-10-28 07:07:53

Ååååå, äntligen! <3

Måste komma och kolla!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela