onsdag

Publicerad 2009-10-14 23:18:12 i Allmänt

Imorgon är det torsdag, vilket betyder att det är dags att jobba igen. Jag som har haft det så bra den här veckan, hehe :D att man kan dricka så mycket kaffe .. Sandra var här igår, då drack jag kaffe. Jag var på ok, då drack jag kaffe. Sen åkte jag till Zandra och drack kaffe med henne och Frida. Idag var Sandra här, då drack jag kaffe. Sen kom Frida, då mumsade vi faktiskt våfflor istället för att dricka kaffe. konstigt ..
Fast jag drack iofs kaffe innan både Frida och Sandra kom också. hjälp!

Tack för trevliga dagar! Alltid skoj med besök och någon att prata med ♥
Har tvättat och städat idag. Något vettigt gör jag ju också ..
Och pratat med farmor i telefonen, det var inte direkt igår.

Ser inte direkt fram emot fredag. Usch för magproblem.

Våffla och SötStina.
 



Kommentarer

Postat av: Stinas mamma

Publicerad 2009-10-16 12:59:51

Visst är hon söt!? Hon är lik sin mor! ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela