måndag

Publicerad 2009-10-12 09:39:51 i Allmänt

hej!

Nu är det måndag igen ..
Kissen har börjat gå ut. och jag är lika nervös varje gång jag släpper ut honom, när skall det gå över? Jag tycker det är så otäckt att han faktiskt kan bli överkörd imorgon men också om tre år, eller så lever han hela livet? usch. Hoppas han vill komma in snart, så jag slipper vara orolig. :)

kl. 12 skall jag ner till färgaffären. Zandra skulle ha "hål" från jobbet och skulle följa med mig och hjälpa mig att välja hur jag skall ha det i sovrummet.

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2009-10-12 10:26:22

Okej, vi som bor i långtbortistan börjar bli galet nyfikna på hur det går med inflyttandet. Kan du inte publicera lite bilder så vi kan stilla vår nyfikenhet?? Det är minst 10 år sen jag var i det huset sist... KRAM

Postat av: ciss

Publicerad 2009-10-12 21:26:52

det är ju roligare att lägga ut kort när vi hunnit fixa iordning något! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela