just fan

Publicerad 2009-10-05 21:10:26 i Allmänt

Måste tipsa er om min plattång! Min GA.MA CP1. Ni finner den http://www.eleven.se/gama-cp1-ceramic-plattang-2994.html <- HÄR.

Jag var så nervös. Jag är beroende av min plattång och att överge min älskade wigo för att den blivit glapp gav mig nästan lite ångest ;) Men åååh så nöjd jag är med min nya. Det skall vara nå sorts joniserings jox som gör att det inte skall slita på håret, och det känns verkligen! :) Den blir varm jättefort och håret blir platt fort. Helt klart värd 575 kronor!
______________
Var på upptäcksfärd i våran trädgård idag och tog lite kort. Svårt att få fina kort när det blåser, men dessa söta nypon var arbetsvilliga :)




 

Kommentarer

Postat av: jessyj.blogg.se

Publicerad 2009-10-06 12:14:24

Den har jag med=)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-06 18:54:16

Har alltid haft GAMA plattång, dom e dom bästa... Iaf enligt mig, e inne på min tredje...=)

Postat av: Sara Nilsson

Publicerad 2009-10-08 12:19:47

Har bott i det där huset hela min uppväxt men jag har aldrig vetat att det finns nyponbuskar...?!?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela