fredag!

Publicerad 2009-10-16 11:58:51 i Allmänt

yeey, fredag!

Det gick bra hos doktorn, eller ja. Det var väl inte direkt kul, men nu behöver jag aldrig göra det igen förhoppningsvis :) Frida blev med och det var ju väldigt uppskattat! Är glad över att ha RIKTIGA vänner ♥

Har nyss haft kaffe besök av Malin och Anette. och Anette ska köpa garderoben, det är ju toppen! Trodde aldrig det skulle vara så lätt att bli av med den. När Patrik slutar jobbet ska vi åka till IKEA! Det blir skoj. Behöver ny möbel till badrummet och så blir det nog kanske ny garderob då. Jag har börjat riva tapeter, så jag hoppas att vi kan börja göra iordning snart. Vill ha det klart nu! Det kommer bli så bra :D

Måste ta reda på hur länge jysk har öppet och äta en aningen sen frukost. Jag är vrååålhungrig!


_____________
Fick hem korten jag förstorat idag. Det är så kul! De två till höger skall sättas upp i sovrummet när det är klart, det kommer bli så fint till färgerna vi valt! och den vänstra har jag tagit ur ett kort som var likadant som det längst till höger fast i färg. Dumt att ha två likadana i huset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela