fortfarande lördag

Publicerad 2009-10-31 21:38:05 i Allmänt

Sitter och njuter av ett glas rött vin innan jag ska gå och lägga mig. Patrik drog nyss iväg på cykeln till Daniel eller nån. Ska ju sova rätt tidigt då jag jobbar imorgon så då är det bättre att han passar på att umgås med de andra :) Kollade på en film innan han drog iallafall, det fick bli en wallander och till det pizza och chips!

Sovrummet är så gott som klart. Fattas typ fönsterbräda och lite sånt smått. Tog faktiskt ett par kort men är omöjligt att få dem bra utan ordentlig belysning, så jag tar dem någon gång på dagtid istället :D

haha, gardinerna jag sydde blev lite sneda. Jag som trodde jag lärt mig av Marina?? jaja, det är väl inte hela världen.

Ser inte fram emot mina tio timmar imorgon, hoppas att de går fort!
Nu får det snart bli nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela