femte oktober

Publicerad 2009-10-05 12:44:51 i Allmänt

Solen skiner, yeeey! Jag tvättar, men det är ganska skoj faktiskt. Nya tvättmaskinen funkar super! Synd bara att tvättstugan är lite vissen :) Är ledig men sen jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Men sen är jag ledig från OK lördag - onsdag!

I fredags hade jag och Carro en dag på "byn", haha. :) Vi avverkade bokhandeln, apoteket, systeryster, djuraffären, colorama, möbelaffären och cafeet. Det var rätt skoj faktiskt! Sen på kvällen käkade vi pizza med karlarna och drack vin. Lite för mycket vin kanske, men vad gör det om 100 år.

I lördags var Marina och Robert här. Robert hjälpte Patrik med garaget och Marina hjälpte mig att sy upp gardiner. haha, det var verkligen behövligt, annars hade det nog aaaldrig blivit av. Tack så mycket för hjälpen, det var kul!

Och igår så jobbade jag mina tio timmar. Tredje söndagen på raken. BLÄ! Ska bli så skönt att vara ledig nästa helg iallafall!



Nu skall jag kika om tvättmaskinen är klar. PUSS

  
min mobilkamera funkar fan rätt bra tycker jag. :)

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-10-05 13:39:02

Precis, va gör de om 100 år?? vi hade ju roligt då i alla fall ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela