äntligen fredag!

Publicerad 2009-10-09 13:43:44 i Allmänt

ooh, fredag idag! Vad jag längtat efter att få vara ledig :) eller ja, jobbar ju idag men det är sista passet innan torsdag. Imorgon ska jag och Patrik beställa tapeter. Men jag har lite bråttom med att bestämma mig hur jag vill ha det i sovrummet. Hallen är redan bestämt. Ringde till Zandra nyss och hon verkade tycka att min ide till sovrummet var bra, men tror vissa tycker annat ;) 

Har stått och diskat allt som stod i diskmaskinen för hand. BLÄ! Den bestämde sig igår för att den inte ville vara med längre, hehe. Så vi skall kika runt lite efter en ny, men det måste bli en rostfri eftersom vi skall ha rostfritt i köket efter att vi gjort om det sen. Då är det ju dumt att köpa en vit och byta ut den sen. 

Patrik hade räknat med att vara helt klar med garaget i helgen, så då kan ju jag börja riva tapeter. Gissar på att katten vill hjälpa till ;) men jag föredrar nog mänsklig hjälp.

{och Sara. Det står någon sorts nyponbuske utanför köksfönstret ut mot vägen, lite diskret sådär}


någon som har blommor till övers som står och skräpar?
jag är behöver fylla ut fönstrena. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela