tredje november

Publicerad 2009-11-03 12:07:09 i Allmänt

Sitter med en kopp kaffe och kikar på project runway. Inbillar mig att migränen är påväg tillbaka, blä! Jag tycker migrän är så otäckt, den liksom smyger sig på och börjar med att jag knappt kan läsa för att jag bara ser varannan bokstav typ, eller halva orden. Sen blir synfältet mindre och man blir snurrig och sen kommer huvudvärken, usch det är så hemskt! Inget jag önskar min värsta  fiende ens :)

Det är helt sjukt vad tiden går fort! Redan november! Och jag som skulle vara tidig med julklappar iår, nu är jag helt plötsligt sen .. igen. 

Ska sätta hej!mig och leta rätt på bra julklappar nu.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela