tisdag

Publicerad 2009-11-17 12:39:54 i Allmänt

Tisdag, och dags att jobba igen! Men sen är det långledigt som vanligt .. 
Jag har det rätt bra ändå.

Usch, är så sjukt omotiverad till det mesta idag, och det spöregnar! Frida muntrade upp mig med att hon är minst lika omotiverad. Skönt att vara två om det ;) Var iallafall uppe och städade banken imorse. Och har hängt tvätt här hemma, kände att jag sparade onödig kraft till det, för det var ju faktiskt inte så jobbigt.
När jag var påväg till ica igår så ringde jag Frida, och tänk att hon var precis lika uttråkad som jag. Så  gick dit en sväng och drack te. Sen gick vi tillsammans till ica efteråt. Diskuterade även den där jädrans svinsprutan.
Tittade in hos Julia alldeles nyss och det hon skriver tycker jag är vettigt och väldigt läsvärt ;) iallafall ur min synvinkel. Gå in och läs det HÄR. Men sen förstår jag småbarnsföräldrar som är oroliga för sina barn såklart!

_____

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-11-17 13:13:21

Jo det förstår jag också, det som vore surt om jag blev sjuk vore ju om jag smittade dom minsta här i huset, vore ju inte särskilt kul om dom blev jättesjuka pga mig :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela