Måndag

Publicerad 2009-11-30 10:01:23 i Allmänt

Fy tusan, jag trodde jag var påväg att blir bättre. Högerörat hör jag inte ett skit igenom och det värker, mina ögon är grymt geggiga och röda och jag kan ju drömma om att andas genom näsan.

Jag vill inte mer!!
Var vaken kvart över fem och tvättade ögonon, kissade och slängde i mig alvedon och hostmedicin. Vaknade nyss och konstaterar att "stänga av alarmknappen" ligger för nära snoozen. 

Ringde vårdcentralen och fick en telefon tid 11.30, bland annat därför jag önskar jag kommit upp tidigare för då kanske jag hade haft en chans att få komma ner idag iallafall .. 





hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2009-11-30 10:06:03

Det låter fördjävligt! Själv ligger jag på soffan och mår kräk. Opererade bort en visdomstand förra veckan och har fått en infektion i såret. Smärta är bara förnamnet!!

Hoppas du kryar på dig! Kramar en annan sjukling.

Postat av: Carro

Publicerad 2009-12-01 06:44:32

Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela