lördag och söndag

Publicerad 2009-11-08 14:01:30 i Allmänt

Det är så skönt att vara ledig! Men måste städa banken idag iallafall, hehe :). Igår var vi i Örebro, åkte in med Patriks föräldrar. Gick en tur på Ikea och nya Marieberg Gallerian (heter den så nudå?). Fick med oss nya badrumsmöbler och lite annat smått som blommor.

Jag behövde skor och var inne på Din Sko, Eurosko, DNA, Scorett, Bianco och Skopunkten och lyckades ändå komma hem utan skor?!! Varför är alla skor så jädrans spetsiga iår?? Jaja, jag får väl limma mina älsklingar och hoppas på det bästa ..

Ikea skulle kunna anställa mig för att skruva ihop de flesta svartbruna möbler, för nu jäklar kan jag varenda en utantill snart! haha. Skruvade ihop badrumshyllorna igår och alldeles nyss skruvade jag ihop skåpet som jag hoppas kommer upp idag. Jättefint blir det!

Patrik och christer fixar tvättstugedörren, och senare efter jag städat ska vi äta hos mamma. Sen skall vi åka ner och tända ljus hos pappa, det måste ju fixas på fars dag!




hejsålänge!

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-11-08 21:25:27

Ja, det blev verkligen jätte jätte fint i badrummet Cissi!

Sovrummet var oxå skit snyggt!

Tack för att ni köpte med grejerna åt oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela