godkväll

Publicerad 2009-11-02 22:11:02 i Allmänt

Patrik har nyss gått och lagt sig och jag sitter här med min hallonsoda och kollar på något sorts saneringsprogram på trean. Tror att de är i England och det är det äckligaste jag någonsin sett. Byter nog till My Name Is Earl mycket snart.

Trotsade den jädrans migränen och passade på att städa banken när Patrik var och fick massage. Och handlade kattmat, stackaren var bamsehungrig och hade bara torrfoder som inte dög. Maten blev senare än planerat då Patrik åkte och hjälpte till på jobbet. men uj så god mat jag fick till när han kom hem sen. kantarell och bacon pastasås.

Nu ska jag roa mig en stund med Earl innan jag skall krypa ner hos Patrik och njuta av vårat fina sovrum! :)
nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela