snurrigt

Publicerad 2009-05-10 22:12:13 i Allmänt

iiih, jag är ledig, men sååå mycket snurrar i mitt huvud.

- min tandvärk, måste ringa tandläkare imorgon, vill verkligen inte. men samtidigt vill jag massor.
- katt, är på hugget, det säger bara tjoff på katten man tittar på på blocket så är den tingad. typiskt
- får jag ledig från jobbet nästa vecka? vad gör jag annars?
- jag får lön den 25, patrik fyller den 18, vafan då för?
- jag måste snarast till kumla och gosa med bebisar.
- jag måste fixa körkorten, HUUUUUR? när? var?

GAH, det blir nog bra det där. skall krypa ner i sängen alldeles strax. kollade nyss på en skitfilm. tror den hetter spirit. ok, coola effekter, men inte så mycket mer faktiskt.

aja, nattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela