hemma igen.

Publicerad 2009-05-03 19:36:56 i Allmänt

nu är jag hemma från min jobbmånad i kumla. mycket har hänt! jag har insett hur mycket jag saknar mitt jobb, samt hur mycket man kan hata det samtidigt, lite hatkärlek med andra ord. det har kommit bebisar. grattis! två små pojkar vid namn viggo & neo. synd jag inte hann träffa dem innan jag åkte hem bara :( jag har träffat daniel varje dag, och det är absolut inte fel. varit på utflykt med familjen j. och myyycket mer! det har inte varit annat än bra. men ändå, GUD SÅ SKÖNT ATT VARA HEMMA.

vi har grillat både fredag och lördag, mysigt. och idag har jag jobbat, och det känns helt ok!
ledig imorgon, och då får det bli storstädningen, sen är det fullt upp hela veckan.
__
slänger in lite bilder.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela