dagens funderingar

Publicerad 2009-05-25 11:54:01 i Allmänt

jag är lycklig
jag har världens bästa man, jag har bästa vännerna, jag bir precis som jag vill ha det, jag har bästa svärföräldrarna, världens bästa bror, jag trivs med mitt liv.

men jag är besviken också,
så tråkigt när saker visar sig vara någonting som man inte trodde, förväntningar .. man skall vänta med sina förväntningar, att ta ut lyckan i förskott. och mitt gamla jobb, jag slutade men jag kunde ändå hoppa in lite då och då, och få min dos :) men så kommer det inte vara i fortsättningen, det är slut med det. men det blir nog också bra! jag kommer sakna att hänga där, att träffa alla underbara människor, och de mindre underbara människorna, haha. alla hade sin finess. 

lönen har kommit in, hälften är redan borta, men väntar på mitt h&m paket, och jag har bestämt att jag skall unna mig en klippning, kan kanske ha varit två år sen sist? haha. det är ordning på mig. det gäller att lära sig att lägga pengarna på rätt saker.

det är nog bäst jag sätter igång och städar, det värker i min rygg när jag sitter för länge.

ha det braaaaaaaaaaaaa! kram


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela