sista juni.

Publicerad 2009-06-30 22:50:51 i Allmänt

oj, det är redan juli, vad sjutton är det frågan om? stanna tiden. nåja, första jobbdagen denna vecka, om många fler blir det, gånger två! men jag har ju iallafall förmiddagarna fria. till helgen blir det rock i herrgården, hoppas på att regnet kan hålla tillbaka iallafall till på söndag. jobbar tre veckor till sen så drar vi till danmark, de säger att det är fint där, hoppas det. patrik har väl varit där typ 1000 ggr, det här blir MIN första, det skall bli kul! och spännande att se vart patrik spenderat sitt sommarlov i alla år :) det blir nog min enda semester.

håller på att vädrar, det är så sjuukt varmt i denna lägenhet så det är sanslöst. men du går det nog ner ett par grader. ännu varmare är det på jobbet, men tror jag börjar vänja mig lite. när jag kom hem från städet hade patrik lagat mat. mumma, han är bra den där karl. pantat hade han gjort också, great! vi hann typ bara äta och säga hej och hejdå innan han drog till jobbet. det är enda nackdelen med att jobba em, när han jobbar natt alltså.

han är det bästa som hänt mig den mannen ♥    
__
kissen har badat i toaletten för första gången. bra där.
nu ligger han utslagen bredvid mig. det måste vara hårt att vara katt.
haha, speciellt han, hans hjärnspöken borde räknas som sjukdom, eller nåt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela